Efterlängtade fredag




En långsam dag med mycket titta-på-klockan-för-att-se-när-man-slutar.
Pain in my back! Fick härlig massage när man kom hem. Uppskattades!
Har suttit ute och solat och pratat om vad man ska göra på påsklovet samt sommar-
lovet. Jag och P ska ta en mopperunda i stan och avsluta med käk någonstans på påsklovet.
Mysigt. Sedan på sommarlovet är man bjuden både till stockholm och göteborg.
Låter som en bra sommar? Ja!! Hoppas ¨på en kanon sommar. Med härliga människor.

För tillfället ska jag gå in till stan med M och käka på Aspendos. Lite romantiskt för oss själva där.
Behövs, eller hur älskling?
Nu ska jag byta om och sen gå.
Ha det bra. Hörs senare.


Kommentarer
Jag lovar dig =)

De kommer att bli skit kult ! xD trust me som du alltid kan göra ! haha kram

2007-03-31 @ 13:01:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0