Dagsöversikt




Idag slutade mitt härliga lov. Ska nu få återgå till att vakna tidigt på bra humör (inte alltid), fixa iordning sig på minst en timme, komma i tid, ha med sig saker som behövs, göra det man blir tillsagd att göra och sen gå hem hungrig och trött. Tills fredagen kommer och allt känns mycket bättre.
Blir det någon ändring på detta i Gymnasiet? Isåfall; Snälla!

Gick hem tidigare. Värk i magen och kallsvettig längs hela ryggen. Beskriver det bara med ett ord; obehagligt.
Tog Ipren, bäddade ner mig i soffan och satte på en film.
Ska nu plugga till ett prov på tjugo sidor. Låter mycket? Bli medlem i klubben.


Btw, varför är det så svårt att publicera bloggarna?
Skriver sen. Hörs hej!


rockn roll
Buskväll hos Ida.


Kommentarer
Majsanbajsan.

Världens vackraste, älskar dig allra mest <3

2007-03-08 @ 21:53:44
Majsanbajsan.

Världens vackraste, älskar dig allra mest <3

2007-03-08 @ 21:54:01
Lina

Tack =) vad glad jag blir! Du vet att jag älskar dig lika mycket.

2007-03-09 @ 18:26:50
URL: http://linasplats.blogg.se
pontus =)

Jag kan skriva på ett kontrakt på 10år i den klubben, kostar? haha ;D

2007-03-10 @ 12:46:38
Lina

Det kostar en förmögenhet, mister! :)

2007-03-10 @ 12:53:54
URL: http://linasplats.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0