Buller och brak vilket jävla vrak




Mådde inge bra idag, gick hem. Sov, sov och åter sov. Nu ska jag städa rummet och sen vila.
Ska iallafall tvinga mig själv till att träna idag. Kanske får mer kraft då. Och glädjen kommer tillbaka.
Nej jag är inte deppig, jag har överflöd av hormoner just för tillfället. Det går över snart.

Efter min promenad igår var morbror, ulrika och kusin här. Passade på att prata om fjällen.
Jag ska med. Tror jag. Det känns som så. Vill itne missa min chans att åka dit.
För jag älskar stället. Och jag älskar människorna som jag ska tillbringa tiden med där.
Så är det. Men visst, jag kan stanna hemma också. Men vad tjänar det till?
Hemma kommer jag att vara ändå de andra dagarna på lovet.

Pratat med S. Saknar henne.
Lyssnar på den delen på Per Gessle, han får sommarkänslorna rätt på plats i hjärtat.
Hörs hej!

image22




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0