Barnvakt/SSU



Ja, så ser min helg ut. Ska vara barnvakt ikväll igen. Måste hjälpa M nu när hon ställt
upp för mig. Och på kuppen tjänar man lite. Så det ska inte skada.
Sedan har ju P lyckats smuggla in mig och M till någon SSU grejs i Hudiksvall.
Så nu har jag nyss varit på tågstation för att hämta biljett, blir att åka dit halv elva imorgon bitti.
Och då gäller det att vara utvilad.

Blir lite möten och sådant tills kvällen. Då drar vi ut i staden för att se oss omkring.
Hoppas på en lyckad kväll med M, M, P och L. Kanske fler?
Jag har även blivit vald till ombud tydligen, jag har ingen aning om vad det är eller hur
jag ska vara. Så, bara att hålla tummarna och se till att det går bra för mig.

Nu ska jag ta mig en dusch, packa lite och dra mig till M. 
Den flickan vi är barnvakt åt ska vara trött klockan 8 ikväll. Punkt slut. Haha, annars gör vi henne trött.
Behöver lugn och ro känns det som.

Nu kallar duschen på mig. Hörs mer ikväll kanske.
Hörs hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0