Lista



Hittades hos tjoppes.blogg.se

[ ] Jag har mer än 10 nära vänner
[x] Jag har flera bästa kompisar
[x] Jag har kompisar som inte går i min skola
[x] Jag har kompisar som gått ut skolan
[ ] Alla mina kompisar går i samma årskus som jag
[x] Alla mina vänner är olika
[ ] Jag har pussat mer än 5 av mina vänner
[x] Jag brukar krama mina vänner
[x] En av mina bästa vänner är i motsatta könet
[x] Jag och mina vänner burkar prata om sex
[x] Jag och mina vänner brukar prata om när vi var mindre
[ ] Jag och mina vänner brukar prata om sport
[ ] Jag och mina vänner brukar snacka skit
[x] Jag och mina vänner brukar ha kul
[x] Jag och mina vänner brukar prata allvar ibland
[x] Jag är alltid ärligt mot mina vänner
[x] Jag älskar mina vänner
[ ] Jag har en kompis som heter likadant som jag
[x] Jag minns min första bästa vän
[x] Jag kan lita på mina vänner

Vem behöver inte bra vänner? Det är vänner man lever för.


Kommentarer
Carl

Rent realistiskt är större delen av ens vänner illusioner. Men det vet man inte förän det gäller.

2007-06-25 @ 17:25:50
Lina

Nej, du har helt rätt. Det vet man inte förens det kommer till kritan att man behöver dom.

2007-06-25 @ 20:06:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0