jag blev störtkär



Hej!

Nu har midsommarhelgen varit. Myste på fredagen i stugan med I och släkt.
Det blev att spela kubb, äta god mat, basta, bada och bara njuta :)
Verkligen trevligt! Faster och kusiner stannade kvar till lördagen så då grillade
vi lite med dom.
Sedan blev jag hämtad av M, sov hemma hos henne.
Följde med henne och hennes mamma och syster till Segersta där det var ett
chokladcafé på en gård. Där fanns det fyra små kattungar, bara 7 veckor gamla.
En svart vit sov på min axel hela tiden vi var där.
Jag föll genast för den, blev helt galet kär. Fick tyvärr inte ta med den hem,
funderade faktiskt på att stoppa den i min väska och springa därifrån.

Nu har jag en vecka kvar att jobba, sedan blir det bara luuugnt. Ska kanske måla
och hålla på med en utav våra stugor. Rustar vi upp den blir det perfekt
för mig att bo där i sommar. Håller tummarna på att det blir gjort.
Ska nu åka till stugan igen. Imorgon blir det jobb och sen H.
Ha det bra.

image119


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0