Inte mitt kall


Har haft det underbart väder den senaste veckan!
Och bara hoppas på att det fortsätter hela sommarlovet ut.
Hade en mycket mysig och trevlig kväll igår med flickorna.

Följde med ut till Skärså idag där vi har stuga.
Har inte varit där på länge, dags att ta sig ut tänkte jag.
Det är ett jättefint ställe med röda hus och vita knutar överallt.
Fisk och fiskmåsar finns det gott om! Restaurangen Albertina är väldigt
omtyckt. Ska äta där på fredag, pepparlax (godaste som finns).
Iallafall blev vi lurad ut till Borg av pappa för att stå där och sälja fika medans små
knattar spela fotboll. En timme sa han att det skulle ta.
Tja, han får säga vad han vill men vi åkte klockan halv sex och kom hem nu.

Lättlurad må jag säga. Men att stå i koisk var definitivt inte mitt kall.

image110
Kvällsbild över Skärså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0