Grill


Har precis kommit hem från skolan. Har städat bort skåpet och alla
minnen som funnits bakom den dörren. Alla spår på att jag har bott
där är borta. Nu ska en ny person fylla mina tomma hyllor med sina
matteböcker och tonvis med onödiga papper från Helena.

Ska hoppa in i en dusch och packa ihop lite saker tills ikväll.
Blir grillning med några stycken. Någonting som kommer vara
på minnet länge. Eftersom jag inte ska få spendera min skoltid med
er längre ska jag njuta extra ikväll, i erat sällskap. Tar tre-bussen ut till Hamre.

Vad händer för er ikväll?

image109


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0