Onsdag

Altt bra?








Det hoppas jag att det ar illafall. Sitter pa hotellrummet i Stockholm.
Har nyss tagit ett skont bad och for tillfallet brakar jag med detta tangentbord.
Som ni ser blir det ett hejda med ett a. Plus att jag ser bara halva sidan utav det har.
Sa jag far gissa vad jag skriver och halla tummarna pa att det blir bra, annars far ni
bara forsta mig.Morgondagen har planerats att fara till Waxholm, hoppas pa fin vader och bara
ligga och njuta. Nu tar jag ett break med det har tangentbordet innan olyckor hander.
Ska krypa ner i min harliga hotellsang och dromma.


Kommentarer
majs

baby, i miss you already <3

2007-07-18 @ 23:01:21
URL: http://holmsans.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0