Tala mitt språk, tack!



Det är för komplicerat. Du har ett eget språk och för att prata med varandra behöver vi ett lexikon.
Vad för lexikon måste jag behöva för att kunna förstå dig?!
Var klar när du uttrycker dig! Du förekommer som en främling för mig. Det gör mig frustrerad.
Tala mitt språk och jag kan tyda dig.

17:11

Vanlig skoldag med vanliga lektioner. Stannade kvar sista lektionen på historian och skrev som en tok.
Gick hem och hade fått mina H&M kläder. Hur glad somhelst. Nu återstår det ett par skor och en väska.
Men har ingen speciell glöd längre till Marbella, säg mig varför? Okej, nu ska jag itne säga mer om det.
Ska ta mig en dusch, packa och sova hemma hos M. Hoppas på en pratstund, var längesen. Hon är mitt allt.

Igår var det alla hjärtans dag. Blev då bjuden på bio. Underbara älskade med mor, moster och E.
Blev tårögd ett antal gånger under den filmen, vääldigt sorglig. Men bra. Den måste ni se.
Fick lite bråttom på kvällen då jag kom på att jag skulle ha ett läxförhör. Det visade sig också gå skit dagen efter. Aldrig mer!

Nu ska jag gå. Hörs hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0