Lever det lediga livet.



Finally finally finally! Nu är det sportlov, från fredagen då förstås.
Har hunnit mysa en helkväll i soffan med I. Bakade chokladmuffins i stora lass.
Grät till världens bästa och sorgligaste film jag sett.

Igår blev det bio, Linas kvällsbok. Väldigt bra. För kallt att gå hem som vi hade tänkt,
ringde desperat efter skjuts.
Idag har jag varit uppe sen tio (stolt) och städat lägenheten med mera.
Ska sedan åka skidor med I och på kvällen basta med hon och M. Hoppas
på en väldigt lyckad kväll. De är trots allt det bästa som finns. Har saknat M, är påväg hem från Strängnäs vid det här laget.
Ska nu återgå till att skriva på mitt specialarbete. Skriver mer senare.
Ha det bra. Hörs hej!


Kommentarer
Karin

Yesbox.. från jag var tre till jag var 18 år:)

2007-02-28 @ 15:20:41
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Anonym

Okej, kul =)

2007-02-28 @ 17:20:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0