I am me.




17:58

Vilken dag! Hade matte på morgonen och sedan lunch. Efter det var det ner på affärn och handla lite
till nationella. Satt i ungefär två och en halvtimme och skrev en debatt. Hoppas den gick hem hos E, haha.
Andra M följde med mig hem och vi satt för det mesta på H&M och kikade på kläder. Mest sommarkläder.

Har ätit nu och ska ringa M. Får se vad vi hittar på härnäst, sånt som märks.
Ska iallafall på boxercise med mina kvinnor ikväll vid åtta! Så härligt att få slå och sparka hur mycket man vill, och på köpet får man mer muskler.  Blir sen pluggning.

Imorgon är man kallad till tandläkaren igen, så jävla trött på att åka dit, sitta där och vänta i en halvtimme och så kollar dom tänderna på en i tio minuter så är det klart. Onödigt och slöderi med tid.
Är för den delen helj imorgon också, ska sova ikapp alla nätter jag missat denna vecka.

Igår kväll: Jag, M och P kom på vid åttatiden igår att vi skulle åka pulka i kyrkbacken. Men såklart hade ingen utav oss pulkor så det fick bli svarta sopsäckar istället. Men det gick vägen det med. Det gick hur snabbt somhelst nerför backen, får tacka för all is. Och kul hade vi, låg ungefär varje halvminut och skrattade på backen.

Dagens nyhet: Äntligen är det bestämt! Vi ska få åka till Spanien!  Fy satan så kul det kommer bli.
Jag, M, M och S ska sova i en bungalow. Ska nämligen bo i Marbella. Sola, bada och ha kul på kvällarna. Längtar som bara den, dags att beställa bikins och såna saker. Det blir att vi åker i Maj.




Adios amigos.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0