Hur blev det här nudå?




Steg upp tidigt imorse för att bli skjutsad upp till jouren. Sjukanmälde mig till skolan och allt därtill.
Men nej nej! När jag kommer dit tittar de som vanligt på tån i högst två minuter. Doktorn ville nämligen vänta tills på fredag med operationen. På fredagkväll ska jag ju ut med kvinnorna, jag hoppas att jag kan gå då. Annars får det lösa sig på annat sätt. För dit ska jag!

Så, jag fick ännu ett recept! Jag orkar fan inte mer. Vet ni hur stora tabletterna är som jag ska svälja? Dessutom ska jag ta dem tre gånger om dagen. Det kräver lite det också.
Iallafall sitter jag fortfarande och funderar över min navelpiercing. Och som grädde på mosen tror jag att jag håller på att bli förkyld. Blir galen snart! Aldrig ska jag få gör något utan att det blir trassel. Vi får se hur allt blir. Håller tummarna att allt ska lösas.
By the way; Jag vill träffa T igen. Hur snäll somhelst.

Ska sova nu. Ingenting annat att göra. Och som vanligt är jag trött. Det måste vara infektionen som gör mig såhär. Jag vill vara pigg! Hur ska jag annars orka med skolan? har en massa saker jag måste bli klar med där. Nu blev jag depp.

Skriver senare. Hörs hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0