Faller



Trääääningsvärk gånger tusen.
Var iväg igår med I och tränade boxercise. Skulle bli jobbigare än jag trodde. Har inte tränat på ett tag pågrund av infektion. Måste börja komma igång nu alltså.

Nyhet: Jag har lov och imorgon åker jag till Sthlm! Kanske hur bra somhelst?

Övrigt: Kommer hem på söndagkväll, blir då bara att ta det lugnt. Sova? Sedan på måndagen blir det att hitta på något med I och M förmodligen. På kvällen gör vi mat och hyr en film.
Tisdag är jag och I sugna på att gå på Linas kvällsbok. Får se om det blir av. Annars får jag också hoppas
på att P hör av sig, för då kanske jag åker till Sthlm återigen på onsdagen. Blir också att bada utekar i humlan och krydda det med lite skoteråkning. Ett lov att se framemot hör jag!

Ska återgå till att nörda mig framför datan en stund, ladda ner lite musik på mp3:n så jag kan lyssna på den vägen ner.

Håll tummarna nu på att jag träffar på M!

Red hot chili peppers - snow (hey oh)
Världens bästa låt, tro mig.
Hörs hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0