En fredag.




Det är helj, och vad gör man?
Sitta framför datorn?
Sova?
Mysa framför tv:n?
Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på.

Dagens nyhet: Jag ska pierca naveln! Hur snyggt som helst. Vet inte när det blir, men några månader innan vi åker till Spanien iallafall. Och M ska pierca tungan, vi ska nog göra det samtidigt. Längtar som en tok.

Övrigt: M och M ska iallafall på bandy, men det känns alldeles för kallt för min del. Runt tjugo minus ute, burr!
Har varit borta nästan hela veckan så det kanske blir att hyra en film med moder och mysa i soffan.
Men nästa helj tror jag att det blir bollnäs med mina kvinnor. Skoj skoj!

Lyssnar nu på världens bästa låt, nämligen snow med red hot cili peppers. Den påminner mig om Miljötinget i falun. Kanske den bästa låten jag hört?
Efter lars winnerbäck då förstås. Ska kanske på konsert på lars med M i sommar. Hoppas på att få träffa Mr M då. Var faktiskt längesen, och då menar jag längesen. Ett år kanske?
Nej har lovat att städa idag också. Vet inte om min kropp orkar, har träningsvärk och huvudvärk. Plus när jag slutat med medicinen känner jag mig bara ännu tröttare.

Imorgon: Shopping i gävle med moster? Får vänta och se vad det blir och hur mycket pengar jag har med tanke på att ta hål i naveln kostar runt femhundra kronor.

Kanske skriver mer senare. Hörs hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0