Det som kallas livet.




Hade en ganska lång sovmorgon idag, men lyckades ändå få springa till skolan för att hinna. Kom dit och hade nationella prov i svenska på 1.5 timme. Trodde att man skulle hinna med ganska mycket då. Men när E sa åt oss som var kvar att tiden var slut hade jag en uppgift kvar, som bara blev slarvig och dålig. Bananen och vattnet som jag hade med mig blev helt orört.

Kom hem och började packa lite saker för att sedan tillbringa hela natten med M. Hon är nämligen ensam hemma tills imorgon, så jag ska göra henne sällskap. Tog min medicin som jag blir extra trött av, bara att vänta på om min infeiktion ger sig någon gång. Annars får jag förbereda mig inför en operation, och det gillar vi inte! Hoppas på att få gå på boxercisen på torsdag, om inte min jäkla tå hindrar mig.

Förhoppningsvis blir det Grey's Anatomy ikväll kl. 9. Missa inte! Förra avsnittet var ju så spännande att man nästan dog. Så nu har det äntligen blivit tisdag igen så vi får se vad som hände.

Är hos M just nu, lyssnar på musik och myser. Ska snart börja på och laga lite mat, magen börjar låta en aning. Ska hjälpa henne nu. Skriver mer senare. Kanske även lägger in lite bilder ikväll.

Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0