Det här är inte vad jag tänkt mig.



Var ner ¨på stan idag till does it hurt studion. M tog hål i tungan vilket såg ut att göra väldigt ont ut, men tydligen inte sa hon. Pratade med hon som skulle pierca mig, och hon sa att jag skulle vänta med piercingen. Jag skulle ta en stor risk om jag gjorde det nu.

Skulle jag bli förkyld när jag har piercat mig skulle kroppen först och främst ta hand om förkyldningen så "glömmer" den att läka piercingen. Då kan det hända att bakterier kommer in i piercingen och det bli infektion som INTE kommer se väldigt mysigt ut. Ska jag vänta till september ändå?
Men jag vill ju ha den över sommaren!

Aja, ska plugga lite innan desperate housewifes.
Hejsvej!


                                                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0