Det är kyligt här inatt, när stockholm kysser mig på kinden.




Märker ni att jag oftast citerar med text ur Lars Winnerbäcks låtar? Iallafall får man
världens bästa känsla då man lyssnar på "stockholms kyss". Anyway;
Hade en lite ovanligare skoldag idag. En teatergrupp kom och spelade teater för oss om hur killar och tjejer fungerar. Även pratade de om hur t.e.x media förstör synen om tjejer.
Diskuterade vilt i klassrummerna efteråt om feminister och sånt.
Tjejer, ta för er! (något jag borde göra själv, jag vet)

Imorse när jag vaknade var det världens snöoväder. Är verkligen jätteskönt att få börja morgonen med ett ton snö rätt upp i ansiktet. INTE! Om nu vintern håller i sig till sent i april? Kanske det blir en sen sommar också? Vilket jag inte hoppas för sommaren är det härligaste som finns.
Pratade med M idag och satt och planerade att dra ner til lidingöborna igen den här sommaren.
Vill, vill, vill!

På lördagmorgon åker man till stockholm och stannar där till på söndagkväll. Ska fira mor som fyller år och se på någon show. Blir en del shopping också. Ska passa på att hitta nya skor + hålla ett öga (eller två) på en viss prick. Var snart ett år sedan man såg honom.
Ska plugga för fullt idag. Kanske skriver mer ikväller.

Puss & kram.


stockholm.jpg
En sommarbild på huvudstaden Stockholm.


Kommentarer
Anonym

HI

2007-03-09 @ 10:12:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0