Den vackraste stunden i livet var den när du kom.



Trött så inihelvete! om det nu ska sitta ihop. Skitsamma. Ska snart lägga mig i soffan och invänta samtal. Får se vad vi gör ikväll och vad vi orkar. Blir kanske operation för mig iallafall, jävla skit. Hade hoppas på att slippa. Blir till veckan. Plus att jag och M ska till tatuerarstudion den här veckan. Får verkligen hoppas att allt går som smort.

Igårkväll: Jag och M tittade på melodifestivalen vid åtta, som verkligen var skit! Sedan satt vi där och försökte komma på vad vi ville göra. M blev jättesugen på att åka till Gävle. Men det var ingen som hakade på den idén så det sket sig. Tog en taxi in till stan. M blev hungrig och vi gick in till kebabhouse. Där träffade vi lite folk. Satt och pratade. Kul hade vi. Sen gick vi genom stan för att kolla, så stötte vi på en T. Där stog vi och pratade i ungefär två timmar? högst kanske. Men kul var det. Skrattade lika mycket som vanligt. Gick hem och sov i M:s lägenhet i stan (för kallt för en promenad in till vågbro).
Tack för igår sötnos. Har jämt och ständigt kul med dig. Jag älskar dig!

Idag: Sen natt inatt så det blev soffan nästan hela dagen. Tittade på repriser och sånt som brukar finnas att se på söndagar. Ska in och kika på playa del sol nu. Verkligen sjukt program. Har somsagt inte varit så social idag. Även lite småtjurig. Sorry.

Dags att joina dem i tv-rummet. Eller mor. Slå en pling M.
Hörs hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0