Äntligen hemma.



18:22

Pratade nyss i telefon med P. Har ätit mat och sovit idag, inte hunnit så mycket mer.
Ska ta mig en dusch och invänta min kära M.

Igår: Lagade den mest avancerade maträtten; Överflöd av pasta och carbonara i påse. Tog ungefär tio minuter så var det klart. Men gott blev det, och ännu godare med mineralvatten till. Jag är fanimej besatt av alla slags mineralvatten. Och helst Ramlösa - Granat äpple. Nog om det .Om ni inte visste så var den säsongsavsitt på Grey's Anatomy. Och herregud vad jag grät. Tårarnabara sprutade och M kollade på mig som om ja hade blivit knäpp. Jag har aldrig gråtit för ett program, men igår gjorde jag det så det stog härliga till. Sedan tillbringade vi några timmar framför datorn dreglandes över fina pojkar. Blev sent och jag var vääldigt trött på morgonen. Vi lyckades däremot sova över en lektion.

Idag: Kom hem urtrött, satte på en film men den hann bara gå i tjugo minuter tills jag snarkade. Vaknade då maten var klar. Bara att sätta sig och äta. Har pratat i telefon och nu satte jag mig vid datorn. Ska få två besökare ikväll. Blir rätt lugnt med kanske någon film eller så. Ska däremot lägga mig tidigt också om jag ska bli pigg på en skoldag någongång.
Helvete! kom nyss på att jag har nationella prov imorgon i tre timmar! Vad ska man ha med sig? Jag har ignen koll för tillfället. Och specialarbetet kan jag inte göra någonting på för allt ligger i skolans data.
Nej nu blev det för mycket. Går och duschar istället.

Hörs hej!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0