Uppesittarkväll!!

Ja tänk att det snart är själva julafton!
Det går så sjukt fort tiden.

Har tagit mig ett avslappnande bad och kollar nu
på 4:an då det är uppesittarkväll. Känner mig
lite sugen på en julskinksmörgås med senap på.

Imorgon åker vi till farmor och farfar på morgonen och
äter julgröt och öppnar julklappar tillsammans med faster
och kusiner. Sedan drar vi vidare till moster där det är fullt hus!
Mormor, morfar, morbror, moster, kusiner och övrig släkt.
Hinner inte in till bloggen imorgon så passar på nu istället:

(Egentligen skulle det finnas en bild här men det är tydlige nå fel)
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!


Kommentarer
Ida

Ska sätta mig vid tv:n och kolla på bingolotto nu jag med, känns som ett måste på något sätt ;D
God Jul min älskling (L)

2007-12-23 @ 23:31:14
URL: http://finurligt.bloggspace.se
Felicia

God jul på daj men i förskot.. =P

2007-12-24 @ 08:47:26
URL: http://flican.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0