Tjoho!

Hej allesammans!
Julaftonen var lyckad, dock gick den alltför fort. Men vad är
det man brukar säga: det går fort när man har roligt!

Självklart är det tradionellt att berätta vad man har fått under
granen. Så jag tänkte köra en snabbisgenomgång för de som
tycker det är intressant:

- Mobiltelefon (!)
- Parfym (Kylie Minouge)
- Body lotion
- Badsaker
- Duntäcke+kudde
- Påslakan
- Glöggset+korg
- Almanacka (behövligt)
- Pengar
- Presentkort
- Glas
- Underkläder
- Té (smakade knäck, skitsmarrigt!)

Ha en god fortsättning nu allihopa.
Ska äta en bit mat nu, ladda klart filmen "tre systrar och en mamma"
som jag sedan ska ta med till majs. Sover även över där.

OBS! förhoppningsvis kommer jag att hänga på låset imorgon då
hollywood har rea. Har hittat en jacka som jag SKA HA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0