Stan

Idag har jag varit på stan med hannapanna. Usch vad jag
hade saknat henne och hennes skratt (eller vårat skratt
tillsammans). Det är något unikt ;)

Har köpt julklapp till mamma.
Fyndade en sak till mig själv också. En söt svart t-shirt
med lilla my på. Ni vet hon från mumindalen?

Ska också fundera över vad jag ska köpa till pappa och johan.
Fast nu är det bara 3 dagar kvar..shit! Måste ändå köpa klappar
till familjen. Kanske blir godis till johan..men pappa då?

Fick även min "julklapp" från robin idag. Fred Perry tröjan. Skitsöt!!
Den var dock inte inslagen. Enligt honom är det slöseri.

image301


Kommentarer
Ida

åh, var det en sån där tröja från hollywood. Har varit sugen på en sån fast vit flera gånger då jag vart därinne, men aldrig orkat prova ;D
hihi

2007-12-23 @ 23:29:20
URL: http://finurligt.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0