Sjukstugan

Förlåt för dålig uppdatering i bloggen men det är nämligen såhär
att i fredagsnatt fick jag magsjuka. Och det var inte utav den vanliga
sorten. Jag har aldrig haft det jobbigare. Har varit dålig nu i fyra dagar.
Men det har sakta men säkert börjat ge med sig.

Nu i sin tur är resten av familjen smittade. Så mitt hem kallas sjukstugan för
tillfället.

Ska försöka stoppa i mig lite mer. Har druckit ett glas vätskeersättning.
Såg ut som ett lik imorse. Eller snarare en knarkare kanske. Alldeles mörk
kring ögonen.

FYY FÖR MAGSJUKA!!
Men förhoppningsvis är jag tillbaka igen.




Kommentarer
Ida

Uscha, det låter inte så trevligt. Hoppas att ni snart blir en pigg och glad familj.
Var så längesen jag såg dig stumpan! krya på dig :)

2007-12-04 @ 18:58:17
URL: http://finurligt.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0