Ingen rolig dag

Är riktigt glad över att den är över och att man stog ut även
fast man hade lust att kolla efter när nästa buss gick hem.
Enda positiva är att det hade snöat inatt. Fast bara pyttelite.

Har varit och kikat lite här och där nu efter en liknande Adidas
jacka eftersom det tycks inte finnas någonstans!!

Moster hade varit i den enda sportaffären i stockholm där dom
påstod att jackan fanns. De i affären sa att den inte fanns men
jag skulle ha en jäkla tur om jag hittade den någonstans.
Typiskt! När man verkligen vill ha något så finns det inte.

Iallafall har jag tänkt att lyxa till det lite med att bada med levande
ljus, ansiktsmask och skön musik idag.
Imorgon ska jag leka frisör och Ida är min kund. Hihi..

image291

Vad ska ni göra denna tisdag?



Kommentarer
Ferre

Gör det! Det var ju typ i våras som jag köpte den så det är ett tag sen...

Vad mysig din tisdagskväll låter!
Själv ska jag jobba till 20 sen hem och slå in julklappar, spela wii och mysa med pojkvännen!

Ha det bra!

2007-12-11 @ 17:21:37
URL: http://ferdonebajrami.blogg.se
Maria

har shoppat och ikväll blire tv :)

2007-12-11 @ 18:02:44
URL: http://fashionstars.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0