Bästa hanna ikväll

Ikväll kommer hanna hit och sover. Kanske blir
lite mys med film eller något. Brukar bli rätt mycket
tok för den delen också.

Kom ihåg att förra gången hon sov hos mig skulle vi
upp med täcken på en hylla i min andra garderob.
Bara det att hanna nådde inte så jag skulle knuffa på
bakom henne. Istället knuffade jag in henne i garderoben
så hon låg i ett hörn. Vek mig dubbel av skratt.

Henne har man alltid roligt med.
Toksaft med sugrör i ♥ tokbulle med socker på!

image305


Kommentarer
Hanna

Haha, ja, en bula fick jag i pannan också ;)

2007-12-27 @ 15:54:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0