Det går bra, faktiskt.

Är nu inne på den andra veckan på gymnasiet, omvårdnad.
Och ptja, kan inte säga mer än att det blir bättre och bättre för var
dag som går.
Om en månad så ska nog vara bra
då man känner sig lite mer hemmastadd.

Idag har skoldagen varit en hård dag, eftersom jag och M lyckades
sova över. Hann inte äta frulle eller något annat viktigt. Var bara
att hoppa på bussen in till stan. Men dagen den rullade på. Fast lite
långsamt var det på slutet. Jag och O avslutade dagen med en mjukglass.

I helgen fyller I år. Ska förmodligen fira henne.
Det ska också bli grillning hemma hos M. Får hoppas på att jag hinner
med både och!
Nej nu blir det sängen känner jag. Dödstrött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0