Verklighet, du sanna verklighet



"Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej.
 Vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig.

Alldeles nyss fick jag lyssna till ett skratt och det berättar att du saknar
mig inatt, det gör jag med.
Det är så tyst nerifrån gatan som det aldrig annars är. Det är som om natten
här har sett allting och stilla sjunger med."

Hemma från skolan. Eller ja, för ca 40 minuter sedan men..inget som märks.
Jag lever inte i nuet. Jag bara längtar bort. Längtar dit; efter dig, efter dem, efter det..
Tack gode gud för att Lars finns med sina låtar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0