Stor saknad




Hanna Malin Jonsson. Har inte träffat dig på en vecka nu, och jag är frustrerad.
Du är min livsglädje, min högerhand, min självkänsla och min klippa.

Vad i hela friden skulle jag vara utan dig?!
Och hur i helvete ska jag klara mig utan dig i livet? Ber för mitt liv
att aldrig behöva skiljas från dig. Någonsin. För vi har hållt ihop, skapat minnen
tillsammans, gjort allting så mycket lättare och gått in för kung och fosterland på att
ha sjudundrans kul tillsammans. Du och jag älskling.

(Har inte glömt mina andra två livsglädjen i mitt liv. Ni gör allt värt det.)

image30
Malinpalinpäron och jag ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0