Spöket laban/lina

image37


Var iväg till Lindex, fast min mage protesterade.
Gick runt där blek som ett spöke.
Hittade snabbt en bikinitrosa, provade den i fem sekunder
sa att dom satt bra så mor kunde betala.
Kröp ut snabbt som attan ur köpcentret och la mig
tillrätta i bilen. Jisses, har aldrig känt mig så dålig förut.

Nu ska jag sätta mig och sy om ett par gamla jeans.
Ska förkorta dom till ovanför knäna.
Får se hur resultatet blir. Tycker om att fixa lite själv.
Och sen möblerar jag nog om rummet mitt :)

Ni kanske får chansen att se det senare ikväll.
Hejsvej. ♥


Kommentarer
Saga

Usch, kan tänka att det är mensen? Den är aldrig lätt. Hoppas du mår bättre snart =)

2007-04-26 @ 17:10:05
Emelinda

Tack :) Jo jag önskade också man kunde rita & sånt, men jag vet inte var mina kunskaper tagit vägen gällande det. Var ju duktig på sånt som yngre, men nu blir det ju bara knas :P

2007-04-26 @ 18:07:49
URL: http://emelinda.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0