Som en boll kommer jag tillbaks till dig..


image38

Hemma idag från skolan. Vaknade och upptäckte att min mage
inte såg ut som den jag är van vid.
Den liknade snarare en boll.
Hade en dunkande känsla som inte går att beskrivas, för vissa.
Så, det var bara att knapra i sig Ipren och somna om igen.
Men tack gode gud att jag fick det nu, annars skulle jag inte veta
om jag får min nästa gång i Marbella.
Och det gillar vi inte.

Så, min rara mamma har tagit hand om mig hela dagen.
Det är hon bäst på. Som lunch fick jag macka från Subway.
Mycket gott. Lite för stark sås till, men annars. Mums.
Ska åka iväg till Lindex nu och kika på lite bikinisar.
Sista dagen som vi får rabatt, så det är bäst att passa på.

Ha en fin och solig dag!
(Känns nästan som utomlands va?)
Ciao!


Kommentarer
Anonym

Vad tycker du om musik i bloggen, gå in och svara i min blogg! :)

2007-04-26 @ 16:22:17
URL: http://StylebyLise.blogg.se
Pontus ^^

De är inte bra alls om dig :P
jag gnäller när jag har ont i huve men du hare kanske 10gånger värre... krya på dig xD

2007-04-26 @ 20:23:23
URL: http://pontusmessing.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0