På darrande ben gör jag havregrynsgröt


Mina ben är vääldigt trötta efter en hård träning. Så nu ska jag försöka
stå och laga mig lite gröt
. Vilket inte är världens lättaste sak just nu.
Ser snarare ut som ett darrande litet föl.
Sedan ska jag försöka hinna med en "final touch" till lägenhets-jobbet så
det äntligen blir klart imorgon. Men det måste jag nog få skynda
mig lite med vid det här laget.

Vad händer i heljen?
Jag tror att det blir utgång för mig, de andra flicksen åker till Bollnäs.
Ska nog hänga på jag med. Hoppas på att S följer med!
Är förresten ledig från fredag till onsdag. Kanon vill säga :)
Vi får se vart dagarna tar mig då.

Dags att äta gröten innan den kallnar.
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0