Nationella och teater



Trodde jag skulle få min sovmorgon idag som alltid. Men icke sa nicke.
Istället skulle jag behöva få gå upp klockan 6 för att sedan gå till skolan och
göra nationella prov i matte! Gah. Har svårt för matte, och ändå behöver jag få ett
bättre betyg i det. Gick iallafall bättre än jag hade hoppats. Så nu är det bara att invänta
resultatet. Blev klar vid 9. Så nu har man en lååång håltimme tills vi ska in till stan vid 1
och kolla på någon teater, sedan slutar vi. Ingen ansträngande dag precis.

Sitter i datasalen med I och M. Har nog inget mer att tillägga.
Planer för helgen: På fredag var det tänkt att vi alla skulle till E och kolla på film. Men så
plötsligt skulle P till Sthlm så då var det ingen som vågade gå dit, iallafall inte jag. Så
det blir ingenting för mig då. På lördag ska jag åka på en heltur med moppen med P.
Ska åka på lite ställen och sen käka mat. Blev ju somsagt ingenting förra fredagen eftersom
moppen inte var lagad i tid. Typiskt. Men det är bara att ta igen det.
Sen är det dags för lilla Lina att plugga om hon nu ska kunna höja sina betyg så hon kan
gå in på den linjen hon vill gå på. Men det blir nog inga problem, är redan priliminärt intagen.

Övrigt: Min mor var i Gävle igår och pluggade, på lunchen skulle hon smita ner på Gina Tricot
för att köpa en till klänning åt mig. Det var bråttom enligt mig, vet inte varför. När hon väl står
i kassan och ska betala med kortet fungerade det inte! Blev en aning besviken..
Aja, får pallra mig ner till Gävle by my self någon gång. Innan den 23:e maj och innan de tar slut!

Ps. jag är trött. Som vanligt. Tänkt dig en härlig säng med någon som sällskap?

Puss. image33




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0