Mötet? Ah, just ja...



"Kom ihåg möte idag kl 19:00..." Det är lugnt tänkte jag. Men vad gör jag istället?
Förlåt Erik. Glömde totalt bort tiden, satt hemma och bloggade i trans. Ooops!

En lista som finns i Ebbas bok och som jag även hittade hos "flisan"
Min garderob i princip:

Kläder:
2 par jeans
1 kashmirtröja (kofta och en 50% tröja)
1 par svarta finbyxor

1 par shorts
1 vit bomullsskjorta

1 kavaj
1 svart kofta
1 kofta i annan färg
1 jeanskjol
2 svarta toppar
2 vita toppar
2 svarta linnen
3 vita linnen
1 trenchcoat
1 vinterkappa
1 svart klänning

Skor:
1 par partysandaletter
1 par svarta och/eller chokladbruna boots
1 par ballerinaskor
1 par svarta partyskor
1 par söta gummistövlar
2 par gympadojor

Accessoarer:
1 mellanstor vardagsväska
1 par mörka solglasögon
1 par skinnhandskar
1 pashminasjal
1 weekendbag
1 partyhandväska
1 kuvertväska


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0