Ljumma vindar genom mitt hår


image36

Hej!

Idag har jag varit en glad kvinna. En som låter problemen bara flyga förbi utan
att bry sig och skrattat åt allt det goda i livet.
Hade även en avslutningsmiddag med hemkunskapsgruppen. Ja, vissa var
inte en utav de seriösaste i klassen. Ibland tror jag att jag har hamnat
i fel klass, backat tillbaka tiden till sexårs.
Faktiskt! folk betér sig
så ibland. Well, well det är bara så. Fick världens godaste kladdkaka.
Och efteråt låg jag död på stolen, jag tål ingenting snart!
Sedan var det bara att tralla iväg till M där vi skulle spela in
en reklamfilm som hennes mamma skulle visa upp i skolan.
Jag sa till mig själv att jag itne skulle prata så mycket,
för det värsta jag vet är att höra min egna röst inspelad på någonting!
Men det blev andra bullar, jag var den som pratade mest.
Gick inte att stoppa det. Tur är vell det att det är bara
 få personer som ska se filmen. Så jag har inte skämt ut mig helt.

Har nu tagit en jätteskön promenad. Var så himla härligt när man
kände ljumma vindar kommandes. Alla träd och buskar hade
blommat ut eller blivit gröna.
Har tänkt på nu att äppelträd är som
finast när de precis ploppar ut sina små vita blommor

innan själva äpplena kommer. Mådde prima, var i en drömvärld hela vägen.
Synd att jag inte har en sån vidare bra kamera eller är en bra fotograf,
för då skulle jag visa hur vackert det var.
Ni får föreställa er helt enkelt. Enjoy!
Nu ska jag glo på tv.

Tjolahopp! ♥



Kommentarer
nojan

Thänk you!!
Det gär jag med :)

Fint foto!

2007-04-25 @ 22:39:46
URL: http://bebisnoja.blogg.se
Sophia

Japp efter rakning:P Det är vanligare än man tror att det händer:O

2007-04-26 @ 07:33:06
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se
anski

Japp, helt rätt gissat! :o) Läkare it is!

2007-04-26 @ 11:40:34
URL: http://anski.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0