Ingen fara, jag är bara skoltrött.



Det är bara förnamnet. Jag vill bara konstatera och förtydliga att jag inte mår
dåligt. Skriver bara av tankarna i bloggen och då kan det förekomma fel budskap.
Så en gång för alla; jag mår bra! Livet leker, och leken ska vi leka.

Tack ändå för att du/ni bryr er. Evigt tacksam. Vill bara få ut det.
Annars har jag varit barnvakt idag åt mina söta små kussar.
Alltid lika mysigt att ha dom här hemma ett tag. Har nyss beställt ett fint
vitt linne från Ellos. Fick syn på den i Kenzas blogg. Skit söt.
Och nu ska jag hoppa bums i säng för att sova ut min skönhetssömn.

Det är en ny dag imorgon och då är det bara att
ta nya starka tag till att göra sitt bästa av det.

Tack och bock. Godnatt. Sleep well, cykelställ. ♥


Kommentarer
Linda

Hej såg att du skrivit i min blogg om A krämen..
Jag tror den passar för alla hudtyper, det står inget om det på den. Jag tror att den kostar mellan 75 - 90 kronor. Men jag är inte säker.. ;P

2007-04-23 @ 22:03:21
URL: http://lke.blogg.se
Lisa

bra blogg :)

2007-04-23 @ 22:12:59
URL: http://liiiisaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0