Influensa och uttråkad



Sjuk nu i snart tre dagar. Känner mig hyfsat pigg nu så ska passa på att sitta
vid bloggen litegrann.
Ja just det, lite kritisk ska jag vara med. Om man lyssnar på techno låtar tänker
man inte på texten. Men letar du efter lyrics och läser den upptäcker man att låten
kan så väl vara skriven av en tio åring. Eller så har de ingen mening bara...

"Ragnar är nu trött på världen, världen ingen honom ser
Ragnar orkar inte leva, och en dag han vill ta sitt liv
Ragnar svävar upp till himmeln där han träffar Sankte Per
Per han bjuder nu på whiskey Ragnar tackar och tar emot
Han blir full och Per blir full ja alla är ju full, är ju full..."

&

"Det här är en sång om ingenting
Så alla Bratz kan hoppa omkring
Vi är på klubben å dricker skumpa
Alla brudar tar på min rumpa

Det här är en sång om ingenting
Så alla Bratz kan hoppa omkring
Å i baren shottar vi Jäger
För att visa vem som äger...."

Vad tycker ni? Har suttit och funderat nu när jag inte haft något vettigare för mig.
Men visst har jag rätt om man läser texten på låtarna?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0