Idag;



Hur jag ska tillbringa min dag har jag suttit och klurat ut ett tag nu.
Lägger ner det för ingenting dök upp..
Känner mig en aning pigg. Vill få ut någon att promenera med.
Men är det någon som är hemma för tillfället´? Nix. Och inte har
jag någon lust att gå själv heller. Blir till att vara hemma och få den här dagen
att gå en aning fortare.
Ska nog plinga runt till lite folk. Såg på telefon imorse att jag hade
5 missade samtal sen igår. Dags att höra av sig?

Blir förmodligen P på torsdag och Gävle någon dag. Mer har jag inte på schemat.
Har ingenting att skriva om heller. Inga tips om vad jag kan skriva?
Ge mig något innan hjärnan torkar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0