Godmorning sunshines


image35


Vaknade av att solens strålar kastade sig
på mitt täcke och formade sig till gula ränder.
Med humöret på topp vred jag upp persiennen
för att skåda det vackra vädret.
Oh, ja. Det är sol idag och vi ska må super för det.

Ska nu äta mina flingor och svälja mina omega 3 tabletter
och ge sig iväg till skolan.
Blir nog att dra på sig en tunika över stuprörsjeansen.
Vad sägs om det?
Ha en bra dag i solen nudå, och hoppas att detta håller i sig.
Sol i sinne, vintern ur mitt minne.

Tack och bock. ♥



Kommentarer
Jenny

Ha en trevlig dag i solskenet!

2007-04-24 @ 10:06:59
URL: http://carlsdotter.blogg.se
Lina

Tack så mycket :) Ha en bra dag du med!

2007-04-24 @ 11:43:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0