Gaah




Moster och kusiner åkte nyss hem. Blev sittandes här, så jävla trög idag.
Men just därför det är en söndag och man vet att det blir tillbaka till verkligheten imorgon.
Just nu är min enda önskan att det blir torsdag så jag får åka bort härifrån.
Ska egentligen plugga..men tror ni det går?
Aaah, vad ska man göra för att få fart på allting som måste göras?
Vill känna mig peppad..kanske går ut och går. Det kändes som en bra idé.
Promenera längs den fina hamnen, jag älskar den! Är iallafall närmast till sommarkänslan
då man ser klart vatten. För mig.

Annars så tror jag itne att min hjärna hänger med min kropp. Eller så känner inte
min hjärna igen mig..eller blä så konstigt det blev. Men det är så jag känner mig som;
konstig. Saknar också en person så jag spricker. Just för det är jag också konstig.
Han bor långt bort, träffade han senast och för första gången, förra året.
Varför saknar jag honom så? Jag känner knappt honom. Men jag vill se han igen.

Gaah.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0