Det var inte värt det



Jag har suttit på någon jävla teater i 100 minuter! Kommer hem vrålhungrig och sur.
Skulle aldrig ha åkt dit i första hand, men eftersom det var "sträng koll" på att alla var där
vågade man inte göra något annat än att lyda ordern.
Men tjohej, här kommer man in och ser inte en enda lärare. Jahapp, kunde just nu ha fått
hoppa in i en varm dusch och sedan kollat på film. Sedan ångrade jag mig och gick in iallafall.
Vilken jag inte skulle ha gjort! Visst, den var rolig. Men inte i 100 minuter.
Det var för mycket och inte värt det. Tack ändå.

Så vad det är man ska göra nu är att hoppa in i den där varma duschen nu istället och invänta
träningen klockan åtta. Sent...men vad gör man?
Har halkat efter ganska rejält efter jag blev sjuk. Vilket var hemskt synd
för som det känns just nu orkar jag inte springa in i det spåret igen.
Så jävla typiskt. Jag behöver någon som skjuter el-stötar
på mig så jag kommer igång. Någon frivillig? det måste bli fart på
kvinnan här. Eller säger man kärringen?

Mycket snack och lite verkstad. "El-stöt"... Dags att göra det man ska. Raska på.
TACK.
Puss.


Kommentarer
Mallan

Ååååh, jag känner ångesten krypa när jag tänker på allt skit man blev tvungen att se med skolan. Teater, musikaler, besök på museum och allt var bara kasst.

Gaaah !

Må gott
/Mallan

2007-04-19 @ 16:57:38
URL: http://maliin.blogg.se
Lina

Det är det verkligen, och i övertid fick vi se den. Skulle egentligen ha slutat kl. 3 men det pågick till halv 4.

2007-04-19 @ 16:59:52
URL: http://linasplats.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0