Bra dag? Dålig dag?



Har nästan nyss kommit hem från M. Sov där inatt. Vi kollade på två filmer sedan
så slocknade nog båda ganska snabbt.
Iallafall så väntar jag på att moster och kusiner ska komma. Kommer att prata
lite om resan och sedan ska hon visa någon ny blus hon köpt. Vilket är ofta tycker jag ;)
Att hon köper nya kläder alltså. Men det är hon inte ensam om.
Ska till Gävle på påsklovet och handla litegrann, måste bara skaffa lite pengar först.

Annars har jag plugg på schemat. Och jag vet! Det är skitsvårt att börja.
Men det börjar bli knappt om tid nu. Ska ha prov på onsdag. Dags att sätta fart.
Vill också ut och gå ikväll. Hoppas jag hinner med det.
Ska snart äta, hungrig!
Ja alltså, jag vet inte om jag har en bra eller dålig dag idag. Vet för den delen
inte vart jag är på min humör-mätare. Sådant som syns kan jag tänka mig.
Hörs hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0