Badly badly badly




Varför är jag kvar i Söderhamn för tillfället? Just nu skulle jag ha suttit i morbrors bil
i Sundsvall ungefär. Men nej, fick 40 graders feber igårkväll. Hade hopp om att klara
mig tills idag så jag kunde åka. Vaknade med 37 grader. JA!
Duschade, packade det sista och åt frukost. Då stiger febern och jag blir liggandes
i sängen tills nu. Blev alltså ingen resa för min del.

Så, mitt påsklov börjar med hög feber, huvudvärk, illamående, nackvärk
och sömnbrist. Jag dör så kul! Pratade med dom som är uppe i Tärnaby nu, det är storm
och dom kan inte gå ut utanför dörren. Strömavbrott var också ett bekymmer för dom.

Kanske var meningen att jag skulle få stanna hemma?
Ska lägga mig i sängen igen och läsa min nya bok.
Hörs hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0