Alldeles för mycket, jag vet. Ni behöver inte läsa!





Jag älskar faktiskt att tillbringa tiden med att skriva listor.
Och någonstans måste de skrivas. Så varför inte här? ;)


Tio första:

1. Första bästa kompis: Svårt. Malin kanske..
2. Första bil: ska övningsköra först.
3. Första kärlek: Letar fortfarande..
4. Första husdjur: Chicco. Marsvin.
5. Första semester: Turkiet.
6. Första jobb/prao: På frukt och matgrossisten.
7. Första köpta skiva: För länge sedan.
8. Första fyllan: 8:an någon gång.
9. Första piercing: Ingen ännu, blir snart.
10. Första konsert: Gyllene tider. Härliga tider.

Nio senaste:

1. Senaste alkoholdrycken: Öl?
2. Senaste bilfärd: Ca 4 timmar sedan. Från tågstation.
3. Senaste filmen du såg: Ryktet går.
4. Senaste bubbelbadet: För tre veckor sedan.
5. Senaste spelade cd: Oj, lyssnar mest på datan. Men Lars..
6. Senaste kyss: Tre veckor sedan.
7. Senaste gången du grät: I torsdags tror jag.
8. Senaste måltiden: Pasta och köttfärssås.
9. Senaste gången du sov: Senast imorse.

Åtta har du någonsin:

1. Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej, tror jag?
2. Blivit kär vid första ögonkastet: Ja, när man var yngre.
3. Fastnat med blicken i någons urringning? Haha, ja! *pinsamt*
4. Fått ditt hjärta krossat: Ja.
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja, tyvärr.
6. Haft ett one night stand: Nej.
7. Busringt till någon: Alltid.
8. Spytt på någon: Nej tack och lov..men det var nära!

Sex saker du gjort i dag:

1. Åkt tåg.
2. Shoppat.
3. Ätit tacos.
4. Bloggat.
5. Prövat kläder.
6. Tagit ner sommarskorna från vinden.

Fem favoritsaker utan rangordning:

1. Min säng.
2. Mina kvinnor!
3. Min ögonfransböjare.
4. Våran dator.
5. Min mamma ;)

Fyra personer du känt längst
(förutom familjen?)
1. Malin
2. Malin
3. Ida
4. Linnéa kanske..

Tre val:

1. Blått eller rött? Rött.
2. Sommar eller vinter? Sommar.
3. Choklad eller chips? Choklad.

Två saker att göra innan du dör:

1. Skaffa barn!
2. Gifta mig.

En sak du ångrar:

1. För många saker sorgligt nog.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mycket mer än bara ord

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

RSS 2.0